meesters-in-leerkracht-wit

Voor kinderopvang, primair onderwijs, voortgezet onderwijs en MBO

Leren zichtbaar maken
Professor John Hattie is een onderwijswetenschapper, verbonden aan het Melbourne Education Research Institute en de Universiteit van Melbourne. Hattie deed meer dan 1000 meta-analyses van 50.000 onderwijsonderzoeken, waarbij van 250.000.000 studenten wereldwijd gegevens zijn verzameld. De uitkomsten van zijn meta-analyses laten u op een andere manier kijken naar uw onderwijs, professionele ontwikkeling en opbrengsten.
Het werk van professor Hattie, Leren zichtbaar maken, richt zich op de kern van ons werk: op het vergroten van de impact van ons onderwijs op het leren van studenten. Niet met een aparte methode, lessen of andere ingrijpende veranderingen. Zijn programma, Visible Learning Plus:
  • helpt u om de impact van uw onderwijs inzichtelijk te maken.
  • biedt concrete en praktische informatie om uw impact op het leren en ontwikkelen van studenten te vergroten.
  • bijvoorbeeld informatie over hoe u een les start, effectieve feedback, het versterken van de relatie tussen docent en student en samenwerking tussen docenten.